نوشابه در نظافت منزل
کاربرد نوشابه در نظافت منزلReviewed by عبدالله on Jul 24Rating: ۴.۵نظافت منزل با نوشابه | نظافت آفتابنظافت منزل با نوشابه توسط خودتان | از بین بردن هر گونه لکه چرب و خشک با نوشابه مشکلی در چند دقیقه | نقش نوشابه در تمیز کردن لکه ها

با عرض سلام خدمت همه کاربرانی که این مقاله را مطاله می کنند ، در این مقاله می خواهم به کاربر استفاده از نوشابه ( مشکلی) در نظافت منزل بپردازم و چند نوع از کاربرد های اصلی این نوشیدنی را برای تمیز کردن منزل به شما بگویم ، پس با ما همراه باشید.

این روزا شاید شاهد این باشید که دوستان و اشنایان یا حتی در رسانه های مواردی از لکه های می گویند که با نوشابه از بین می رود کامل تمیز می شود، تا امروز از نوشابه اینگونه که شواهد نشان می دهند ما استفاده نادرست می کردیم و به عنوان یک نوشیندی از این محصول خارجی استفاده می کردیم . پس بعداز مطالعه این مقاله امیدوارم این محصول را از سر سفر هاتون حذف کنید و به عنوان یک محصول جرم گیر و مایع تمیز کننده استفاده کنید.

کاربرد نوشابه در سیاه کردن

سیاه کردن دور لاستیک با نوشابه

سیاه کردن دور لاستیک : اگر خودروی دارید که دوست دارید همیشه دور لاستیک مشکلی بمنونه و تمیز پیشنهاده میشود یک نوشابه ۱/۵ لیتر تهیه و دور لاستیک را با آن شستشو کنید. بعداز نیم ساعت شاهد تاثیر آن خواهید شد. با این کار در هزینه خود صرفه جویی کنید چون اسپری های سیاه کننده دور لاستیک حدود ۱۰ هزار تومن می باشد.

 

از بین بردن رنگ مو

از بین بردن رنگ مو : اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که از رنگ مو استفاده کرده اید و به هرحال می خواهید رنگ مو را از بین ببرید ، موی خود را با نوشابه بشورید. همچنین اگر در محلی نفت ، بنزین و یا روغن ماشین لکه کرده می تونید از نوشابه مشکلی استفاده کنید و لکه را کامل از بین ببرید حتی بوی این نوع لکه های را نیز از بین می برد.

از بین بردن زنگ زدگی

از بین بردن زنگ زدگی : اگر هر چیزی که در منزل دارید دچار زنگ زده گی شده است می تونید یک اسفنج را به نوشابه آغشته کنید و محل مورد نظر تمیز کنید بعداز چنددقیقه زنگ زدگی کامل از بین می رود.

از بین بردن لکه آدامس

از بین بردن لکه آدامس : اگر هر نوع لباسی دارید که آدامس چسبیده است و به هیچ گونه پاک نمی شود از نوشابه استفاده کنید . محل مورد نظر را با نوشابه آغشته و به هم بمالید همین کار را چند بار انجام بدید لکه به طور کامل از بین می رود.

 

در ادامه این مقاله را کامل تر می کنم امیدوارم این مطلب مورد قبول تا قرار گرفته باشد. با ما همراه باشید.