تمیز کردن دستشویی
تمیز کردن دستشویی امری ضروری می باشدReviewed by مدیر on Aug 8Rating: ۴.۰نظافت دستشویی امری ضروری می باشد در این مقاله چگونگی تمیز کردن دستشویی را به شما می آموزیم. با استفاده از این روش می توانید زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید و دستشویی پاکیزه ای داشته باشید.

تمیز کردن دستشویی امری ضروریست چون دستشویی مکانی است که سرتاسر آن پوشیده از آلودگیست و همیشه بوی نامطبوعی دارد.

 

تمیز کردن دستشویی همانند دیگر کارهای ناخوشایند زندگی می تواند شما را از دردسر آن نجات دهد.

 

برای جلوگیری از بیماری و نابودی میکروب ها باید به تمیز کردن دستشویی بپردازیم و محیط دستشویی را پاکیزه و تمیز نگه داریم.

 

اکثرا کارهای روزمره زندگی به ما اجازه رسیدگی به نظافت منزل را نمی دهند. از این رو، شرکت های خدماتی و نظافتی از جمله شرکت خدماتی و نظافتی آفتاب (با سابقه درخشان و دارای باتجربه ترین نظافتچی خانم و آقا) آماده خدمتگذاری به شما عزیزان می باشد و شما می توانید با آسودگی خاطر به انجام کارهای خود بپردازید.

 

در ادامه با نحوه تمیز کردن دستشویی همراه شما هستیم.

 

 

چگونه دستشویی را از آلودگی پاک کنیم؟

 

تمیز کردن دستشویی

نظافت دستشویی – شرکت خدماتی و نظافتی آفتاب

 

برای تمیز کردن دستشویی به یکسری وسایل نیاز داریم. این وسایل عبارتند از:

 

یک جفت دستکش پلاستیکی  .   اسفنج مخصوص نظافت   .   مایع پاک کننده و سفید کننده سطوح (می توانید از نوشابه و ترکیب سرکه و آب نیز استفاده کنید.)   .    پارچه خشک   .    ضد عفونی کننده و خوشبو کننده

 

 

مراحل تمیز کردن دستشویی

 

ابتدا یک جفت دستکش پلاستیکی، به غیر از دستکش هایی که برای نظافت سطوح آشپزخانه یا شستشوی ظروف استفاده می کنید، تهیه کنید.

 

این امر برای جلوگیری از دسترسی هرگونه آلودگی (میکروب ها، باکتری ها و…) به دستان شماست .در این صورت تا پایان کار دستان شما پاک و منزه می ماند.

 

سپس اسفنج مخصوصی که تهیه کردید را درون آب گرم قرار دهید. دقایقی بعد که اسفنج آب گرم را به خود جذب کرد، آن را به آرامی روی کاسه دستشویی بکشید. این کار باعث می شود عمل میکروب زدایی به خوبی انجام شود.

 

پس از کشیدن اسفنج، مقداری از پاک کننده سطوح را داخل کاسه و اطراف آن بپاشید. بعد از گدشت چند دقیقه با یک برس مخصوص توالت، نواحی آغشته به پاک کننده را تمیز کنید.

 

بعد از انجام مراحل بالا، سطوح خارجی و داخلی کاسه را آبکشی نمایید تا مواد شیمیایی باقی مانده کاملا از بین بروند. برای خشک کردن می توانید از یک پارچه خشک استفاده نمایید.

 

و در انتها از اسپری ضد عفونی کننده جهت ضد عفونی کردن استفاده کنید. همچنین می توانید از خوشبو کننده (برند و عطر خوشبو کننده به سلایق شما وابسته است) جهت خوشبو کردن فضای دستشویی استفاده نمایید.

 

مطمعنا اگر در تمیز کردن دستشویی دقت به خرج دهید زحمت کمتری خواهید کشید.