نظافت منزل غرب تهران
نظافت منزل در غرب تهرانReviewed by مدیر on Jul 9Rating: ۴.۰نظافت منزل غرب تهران | نظافتچی منزل و شرکت آفتابنظافت منزل غرب تهران | شرکت خدمات نظافتی منزل و شرکت ارائه خدمات نظافت منزل | اعزام نظافتچی جوان خانم و آقا | نظافت منزل در تهران با بیش از یک دهه سابقه

نظافت منزل غرب تهران

شرکت ما از جمله خدمات ارزنده ای که به مشتریان خود می دهد اعزام نظافتچی به منطقه غرب تهران می باشد. اگر شما جزو کسانی که هستید که در این محدوده ساکن هستید و می خواهید نظافت منزل خود را به نظافچتی بسپارید شرکت ما با با کارگرانی خوش اخلاق و با تجربه در خدمت شما می باشند.

درخواست نظافتچی

وقتی شما با شرکت نظافت منزل آفتاب تماس می گیرید ، شرکت خدمات نظافتی ما یک تیم کارشناسی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا شما را با روال کلی کار تیم ما آشنا کنید و در ادامه قیمت نظافت منزل غرب تهران شما را بعداز پرسید سوالاتی محاسبه و مطرح می کند در صورت توافق طرفین یک روز و زمان دقیق از سوی شما مشتریان برای اعزام نظافتچی مشخص می شود.

نظافتچی

تیم یا شخص نظافتچی طبق نوع نظافتچی که شما درخواست کردید به همراه وسایل مورد نیاز در زمان مشخص شده به محل اعزام میشود و کار خود را شروع می کند . تمامی کارگران ما کامل مورد اعتماد شرکت بود و جای هیچگونه نگرانی تحدید نمی کند. شما می توانید به دلخواه خانم و یا آقا برای تمیز کردن منزل یا محل کار در غرب تهران خود درخواست کنید.

نظافت شرکت در غرب تهران

اگر شما جزو کسانی هستید که در این منطقه شرکت یا دفتر کاری دارید و نیاز به یک آبدارچی ، نظافتچی دارید شرکت ما می توانید بهترین افراد را به شما در این خصوص معرفی کند. نظافت منزل آفتاب کارگرانی را به این منظور به خدمت میگیرد و طبق آموزش های اولیه از آنها یک آبدارچی و یا نظافتچی کاملا حرفه ای که آماده کار کردن به صورت تمام وقت در شرکت های می باشد به شما معرفی کند و یک کارآفرینی نیز در کنار کار اصلی خود به افراد نیاز مند کمک می کند.

از دیگر خدمات شرکت ما می توان به سرایداری منزل ، مراقبت از سالمندان ، نظافت شرکت اشاره کرد که شما نبست به نیاز خود می تونید درخواست کنید.

 

شماره تلفن های ما

  • ۴۴۴۳۸۶۸۰ – ۴۴۴۳۸۷۰۴
  • ۴۴۸۳۴۴۵۹ – ۴۴۸۳۴۴۹۸