نظافت منزل شمال تهران
نظافت منزل شمال تهرانReviewed by عبداله on Feb 27Rating: ۴.۵نظافت منزل شمال در شمال تهرانخدمات نظافت منزل در شمال تهران توسط خانم و آقای جوان | اعزام نظافتچی برای تمیز کردن دفترکار ، شرکتها، با بهره گیری از بهترین روش ها | شرکت خدماتی و نظافت منزل آفتاب ارائه دهنده خدمات نظافتی در تهران

نظافت منزل شمال در شمال تهران

شرکت ما با بهره گیری از بهترین روش و به روزی ترین روش های نظافت منزل و در اختیار داشتن افراد کامل حرفه ای و با تجربه خدمات نظافت منزل را به نحواحسنت انجام می دهند برای شما عزیزان.

نظافت منزل شمال تهران

شرکت خدماتی و نظافتی آفتاب در شمال تهران با تجربه ای که در طول فعالیت خود به دست آورده است مفتخر می باشد که با استفاده از متدهای روز دنیا نظافت محل مورد نظر شما را به بهترین شکل انجام داده و رضایت کامل شما را دریافت کند. هدف ما جلب رضایت تمام مشتریان است.

اگر می خواید این کار به بهترین شکل ممکن انجام شود پیشنهاد ما این می باشد که شما تا حد امکان اطلاعات کار را به طور کامل در اختیار پرسنل ما قرار دهید. لطفا رزرو وقت خود را یک روز قبل انجام دهید و سعی نمایید در آن زمان در محل باشید تا خود نظاره گر کار تیم نظافتچی ما باشید.

اگر شما جزو افرادی می باشد که در محدوده شمال تهران ساکن هستید و می خواهید در این روز ها خانه تکانی انجام دهید شرکت ما در خدمت شما می باشد. اعزام نظافتجی خانم و آقا جهت نظافت منزل در شمال تهران که نظافت از جمله شرکتها، دفتر کار، متجمع های مسکونی، موسسات ، بیمارستان ها و نظافت خانه و… برای شما عزیزان انجام می دهیم

  • نکته بسیار مفید اینکه با تجربه ای که در طول فعالیت خود داشتیم ، نظافت سقف خانه ، راه پله ها ، شستشو موکت و فرش، جابجایی وسایل سنگین ، اسباب کشی و از جمله این کارها را نظافتچی آقا بهتری و سریع تر انجام می دهد.

شماره تلفن های ما برای درخواست نظافتچی

۰۲۱۴۴۴۳۸۶۸۰

۰۲۱۴۴۴۳۸۷۰۴

قیمت نظافت منزل

شرکت ما جزو معتبر ترین و داراه ای مجوز رسمی می باشد و به همین دلیل قیمت و نرخ نظافت منزل را زیر نظر اتحادیه محاسبه می کند و هیچ گونه هزینه اضافی از شما عزیزان دریافت نمی شود.

وقتی شما با شرکت نظافت منزل در شمال تهران تماس می گیرید این شرکت یک مشاوره در خصوص نحوه کار شرکت ما برای شما توضیحاتی  خواهد داد و همچنین به سوالات شما در این مورد نیز جواب خواهند داد در  ادامه مشاوره یک قیمت از طرف کارشناس ما برای شما عزیزان ارائه می شود که در صورت توافق شما یک روز و زمان دقیق را برای نظافت منزل انتخاب خواهید کرد.