نظافت راه پلهReviewed by عبدالله on Aug 18Rating: ۴.۰نظافت راه پله توسط نظافتچی ماهر | شرکت خدمات نظافتی آفتاب در تهراننظافت راه پله توسط نظافتچی منظم و ماهر | نظافت راه پله در شمال، غرب ، مرکز، جنوب و شرق تهران از ساعت ۷صبح تا ۱۱شب| نظافت راهپله

نظافت راه پله

یکی دیگر از خدمات شرکت ما نظافت راه پله میباشد برای مشتریان عزیز در استان تهران ارائه داده میشود.

بی شک اگر در ساختمان  زندگی می کنید و پله ای وجود دارد حداقل باید هفته ای دوبار تمیز شود به دلیل رفت و آمد زیاد و همچنین مراعات نکردن دیگر همسایه و وارد شدن با کفش کثیف به ساختمان ، این مکان از ساختمان را کثیف می کند.

نظاف

خیلی بد هست اگر مهمانی به خانه بیاد و دربد ورودش با کثیف بود راه پله مواجه بشود بی شک انرژی منفی بهشان وارد میشود و چون شما میزبان هستید می گویند در فکر خودکه درچه جای زندگی می کنند ! چرا راه پله شان این وضع را دارد ! اینها در اینجا زندگی می کنند ؟

این سوال و سوالهای اینچنینی در ذهن مهمان شما رخ می دهد. و غافل از اینکه شما کاملا شخص بانظافتی هستید و سایر همسایه ها مراعات نمی کنند.

نظافت راه پله کار هر شخصی نیست همه ما این را می دانیم که رفت آمد زیاد ، خمع شدن کمر در هنگام بالا و پایین رفتن از راه پله ها چه عواقب ناخوشایندی دارد. وباید این رادرک کنیم که سلامتی تنها چیزی هست که با پول نمی توان جبران کرد ولی چرا میشود شما می توانید با پرداخت هزینه ای به شخص و یا افرادی که تجربه کافی برای نظافت راه پله دارند پرداخت کنید و این کار را به دست آنها بسپارید.

نمونه کار نظافت راه پله توسط نظافتچی شرکت آفتاب

قبل و بعد

نظافت راه پله شرق تهران نظافت راه پله در غرب تهران

 

 

 

 

 

 

شرکت خدمات نظافت آفتاب با بهره گیری از افراد منظم و حرفه ای که تجربه نظافت هر نقطه از ساختمان و منزل را دارند می توانند راه پله شما را نیز تمیز ، شیک کنند. نظافت راه پله با مواد شوینده ای که بوی خوشی دارد انجام میشود و جاهای هیچ گونه نگرانی نیست.

نظافت راه پله در سراسر استان تهران انجام میشود شرق تهران ، مرکز تهران ، غرب تهران ، جنوب و شمال تهران از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب در خدمت شما عزیزان می باشیم.

شما عزیزان می توانید به دلخواه خود نظافتچی خانم و یا آقا برای نظافت منزل خود درخواست کنید و از خدمات ما برخوردار شوید.

  • ۴۴۴۳۸۶۸۰ – ۴۴۴۳۸۷۰۴
  • ۴۴۸۳۴۴۵۹ – ۴۴۸۳۴۴۹۸
  • ۰۹۱۲۱۹۵۹۱۲۶
  • ۰۹۳۰۱۹۵۹۱۲۶
  • ۰۹۳۳۱۹۵۹۱۲۶